Thursday, December 20, 2007

20.12.2007

Život nekada zna da bude surov... Evo dogovorio sam se da idem na novu godinu kod druga u stan...a sad zasto je to surovo: bice nas 9-orica kolega...da očekujem celu noc da se priča o faxu i da svi budemo mrtvi pijani...ali ko zna to samo za sada zvuči kao ne-bađ-tako-sjajna-ideja ali šta da radim, već sam se dogovorio...
Ove godine čak nemam ni prazničnog duha, kao da nova nije na dve nedelje od nas, ali ipak se dobro osecam, poceo sam mnogo manje da se nerviram oko svega. Valjda je to dobra stvar.
Žao mi je što mi se nije ispunila želja da dočekam novu sa par ljudi sa kojima bih želeo... Ali dobro nije valjda ovo poslednja koju dočekujemo, nadam se.
Svakako ja ću na tu žurku krenuti sa puno nade i nimalo očekivanja, tako će ispasti dobro mislim :)
A gde ćete vi za doček Nove godine???

No comments: