Sunday, June 8, 2008

Ohrid

Hmmm....Ohrid...evo vec 3 godina kako ja planiram tamo da se vratim...bar jos jednom...mesto je predivno.
Neverovatno je koliko čovek može tamo da se odmori. Da, svi oni koji ovde zađu primete da nisam neki party animal...šta ću takav sam, volim moj mir,moje prijatelje... mislim da će to biti jedno lepo iskustvo jer idem tamo početkom avgusta i ostajem koliko god para budem imao u džepu dok ne potrošim. Uskoro ću i par slika dodati samo da vam dočaram osećaj, ali ne odmah moram da nađem gde su mi :)
Ideja mi je ovakva: jutro, rano je. Ja ustajem i uzimam knjigu i kafu i odlazim na terasu(po moguđstvu ali može i obična bašta ili samo neko mesto odakle mogu da gledam sunce ;) ). Palim cigaru i osećam kako me sva tenzija napušta... Kasnije pravim doručak za mene + moje prijatelje koji će tamo biti samnom (wiki, milica, kristina + još neke 3 devojke koje ne znam). posle doručka i sređivanja idemo na plažu gde ću bezobrazno da se kupam na brzaka svakih pola sata a u međuvremenu da čitam knjigu ili igram Lorerm-a (ko razume shvatiće ;) ).u povratku hvatamo neku klopu i onda idemo malko u razgledanje grada i njegovih znamenitosti kojih je, hvala , puno! I na kraju quality time with friends...aka izlazak ili jednostavno noćno kupanje ili sl...
Jedan dan definitivno moramo da obezbedimo da odemo na Sveti Naum...ah, taj mir tamo... ja to ne umem rečima opisati jer tišina je jedino što može da opiše takvo mesto.
Možda će neki zameriti jer nije raskošno ili nema ludovanja u mom planu, ali volim sebe da smatram skromnim i mislim da će nam bez obzira na sve ipak biti lepo :)

E, a sad real-world... AVGUST JE JOŠ DALEKO!!! :(

No comments: