Wednesday, October 3, 2007

Bruka i sramota...

Ovo je iznanađenje čak i za mene, iako sam očekivao da će nekako da se upropasti Eurosong 2008...

Evo vidite kako izgleda zvanični logotip koji je pobedio na konkursu pa sami prosudite...
Mislim da je ovo stvarno i previše i da moji komentari ovog "logotipa" nisu potrebni. Oni koji se slažu sa mojim mišljenjem i žele da se malo manje osramotimo na ovom događaju mogu se priključiti peticiji koja se potpisuje na ovom linku. A na sajtu radio televizije srbije možete da vidite i ostala slična "dizajnerska" rešenja koja su ponuđenja i idu u kompletu sa ovim...
Moj lični utisak je da je dete, koje je tek otkrilo ilustrator malo se igralo, prijavilo se na konkurs i osvojilo 5000 eura, kolika je bila nagrada za pobednika konkursa.

4 comments:

Veljko Petrovic said...

I am about to deliver the ULTIMATE INSULT. Please clear any impressionable young children from the room. Thank you.

Ja sam LIČNO u stanju da nacrtam bolji logo.

Eto. A gore uvrede od toga nema.

Netke said...

Da znas...

Anonymous said...

Logo jeste grozan, ali je tuzna realnost da on prikazuje ovu zemlju takva kakva jeste...

Mima Popovic said...

hahahahahaha
Ajde i da ukapiram sljivu i trubu... Ali usne...? WTF?
Trebalo je staviti i teglu ajvara i fotografije sa prizorima sa kobasicijade.