Wednesday, October 3, 2007

Istinita priča

I evo, konačno, kao što se da videti, moj blog je opremljen mnogobrojnim malim spravicama kreiranim u divnom, obožavanom sada Adobe-ovom Flashu! Naravno, siguran sam da ćete o napretku i samom procesu implementiranja dotičnih dodataka moći da nađete ogroman broj apsolutno 100% bezobrazno lažnih podataka i postova na drugim blogovima, ali zato sam ja tu kao glavni akter celog ovog dešavanja da iznesem istinu na videlo! Pa, evo kako se sve zbilo:
Odlučio sam ja, tako, jednog dana da želim da uradim gore pomenute stvari, kada vrag je umešao svoje prste i poslao gremline da sprečavaju sve hosting sajtove da prikazuju meni potrebne podatke, da odbijaju da ih uploaduju i slično. Crna magija ovih gremlina je bila glavni način njihovog funkcionisanja, bacili su kletve na sve moguće poznate hosting sajtove koji mogu da hostuju swf fajlove! Zamislite bezobrazluka li... I ja sam se odmah obratio za pomoć ljudima koji su specijalci u oblasti otklanjanja crne magije i kletvi, Nemanja the White je bio prva osoba kojoj sam se obratio, on je naravno zajedno samnom isprobao pozamašan broj okultnih radnji, jer još nismo bili svesni sa kojim nivoom crne magije imamo posla. pokušali smo razne vrste žrtvovanja, prizivanja nižih demona i sve moguće zaštitne enkantacije koje smo mogli da stavimo samostalno na fajlove. Ništa nije upalilo, ostali smo razočarani i odlučili da moramo da napravimo bolju strategiju jer smo podcenili sile na snazi.
U danima koji su sledili ja sam samostalno, iako to nije bilo preporučivo, pokušavao neke niže magije, neke su čak se i odbijale i postojale su minorne posledice. Tada sam odlučio da jedan ekspert za datu oblast nije dovoljan i da moramo potražiti pomoć još nekoga. Otišao sam do Une takođe poznate i kao fairygotmother... ona je inače poznata po svojim dobrim delima koje je učinila za Pinokija, uspavanu Lepoticu i Pepeljugu. Ona je samo progovorila reči mudrosti, jer je odmah shvatila o čemu se tu radi. "RTFM!", reče ona, i Nemanja the White i ja poslušamo i prihvatismo ovu mudrost. Nemanja je odmah preuzeo na sebe da prouči TFM(the fucking manual). I nedugo zatim uspeli smo da smislimo idealan način da se rešimo problema. Naravno nismo odmah direktno delovali, hteli smo da proverimo da li će taktika da radi i Nemanja je probao prvo na svom blogu, dobro zaštićenom enkantacijama sila dobra i svetlosti i uspeo! Sledeće je bilo lako, pratići rituale koje je on izvodio ja sam uspeo da kanalisanjem magijske energije premostim animaciju na dobro zaštićen hosting sajt i da je potom prikažem na svom blogu, kao što i vidite, još je tu.
moram ovom prilikom da se zahvalim i Nemanji the White i Uni the Fairygodmother, jer su mi neizmerno pomogli u ovom poslu... Ljudi stvarno sm vam mnogo zahvalan!!!!!
Eto tako je sve to bilo i sada svi možete da uživate u lepotama mog poboljšanog bloga :)

1 comment:

Anonymous said...

Sta te je inspirisalo pa da mi udenes nadimak fairygotmother? LOL.