Thursday, October 11, 2007

Fedora 7

Da se primetiti da sam stavio counter za vreme koje je preostalo do nove verzije ubuntu-a... Naravno, to je moja nova manija, odlučih se malo upoznati sa onim što bih već trebalo da znam - Linux operativnim sistemom...
I tako, u utorak sam nahvatao Nemanju(moju stalnu žrtvu) da mi, dok je sređivao svoj lap, onako usput instalira Linux...Imao sam ja tu kojekakve verzije kojekakvih verzija raznih Linuxa, ali on reče Fedora 7 i to bi!!! Ah, te čari instaliranja novog OS-a!
Počeli mi tako, (tj. Nemanja ja sam više posmatrao...) prva stvar koja mi je zapala za oko je bilo detaljno seciranje i dekomponovanje mog HDD na šurnaest particija, a svaka manja od druge(1Gb,15Gb,4Gb i ostade 60Gb cca). Sve divno, radi i mi krenusmo da instaliramo F7. Kad ono a grmlini opet...(strašno, da sam znao koliko okultizma ima u svemu ovome ne bi se ni upuštao u programiranje ;P ) Ja imam ADSL ali je priključen preko USB ane eternet konekcije za kompjuter... jedno 3-4 sata nam je trebalo da skontamo zašto staje gde dtaje i neće dalje. Uspešno smo iščupali kabel i nastavili srećni i zadovoljno dalje.
Ah, sve je sada tako divno, imam Linux, imam Win...divota, samo ipak ja još čekm na Ubuntu, tu će i internet da mi radi, a Veljko smatra da će i moći da se namesti i driver za grafičku, pa hajde da mu verujemo... Očekujem mnogo novih otkrića i bar pripreme za ispite kakve bi trebale da budu a ne preko nekih CD verzija Linuxa za koje treba večnost i po da se pokrenu i koje ne mogu nikako da sačuvaju bilo šta što se radi...

No comments: