Tuesday, October 2, 2007

Gremlini

Da, gremlini, mislim da su oni krivi zato što animacija, koja bi trebalo da se nalazi na samom početku strane, je često zamenjena prazninom iz tako nekih meni nejasnih razloga.
Pošto sam probao sve što sam znao, sada sam odlučio da to stvarno moraju biti gremlini, ništa drugo nije toliko nepredvidivo, niti toliko iritantno, i niko drugi ne bi imao toliko živaca da sedi i poigrava se samo sa mojim nervima.
Već treći dan, evo prolazi, kako pokušavam bezuspešno da namestim da ovo proradi i sada počinjem da se, iako sam vrlo realna osoba i volim da je sve eksperimentalno dokazano, okrećem okultizmu, mistici, religiji i otvoren sam za sve okultne i religijske radnje i obrede koji će mi pomoći da se rešim ove dosade od stvorenja koja sprečavaju da radi kako treba!
U potpunosti sam otvoren za sve predloge...
p.s. (moraću samo da se snadjem i vidim gde ima da se nadju žablje oči, krila slepog miša, zubi daždevnjaka i slično, jer i to je, očigledno, nešto novo u šta moram da se uputim da bi ovo uspelo...)

3 comments:

Veljko Petrovic said...

Ah, gremlini, ta divna divna bića. Nije komplikovano oterati ih. Treba ti stručak bosiljka, pola litra kozije krvi, lobanja čoveka slomljenog na točku i oko dvadeset diskova Windows Me koje samelješ u prah (koristiš veće zlo da isteraš manje). Mada... Mada...

Bio sam slobodan da provirim u page-source tvog bloga i tu se, vidim, pominje sledeći link:

http://mereon.byethost13.com/flash/animation1.swf

E sad, kad sam pokušao da ga posetim dobio sam 404 grešku. Istina, ono što ja znam o flashu bi udobno stalo u kutiju šibica (a da prethodono ne vadiš same šibice) al' mi se činilo da je ovo vredno pomena.

To il' kozija krv. Pa biraj. ;D

Mereon said...

ma znam to, ali ja ga ne brisem niti vracam, on sam nestaje i vraca se, to je problem...

Anonymous said...

Sada sve radi i ne kukaj... Al u svakom slucaju, rtfm :)