Tuesday, September 11, 2007

The beginning

Pa, evo da krenemo... Sedeo sam tako ja pored svog kompjutera kad ono jedna čudna misao mi se pojavi u glavi: "Zašto ne bih pokrenuo sopstveni blog?" I ta misao se u i završila jer odmah iza nje su došle i misli koje su preispitivale verovatnoću posećenosti tog bloga i šta bi se pisalo i... ima tu još puno stvari, ali... Pričao sam pre nešto vremena sa mojom drugaricom Milicom i dogovorili smo se da ćemo njoj da obezbedimo jedan blog čim meni prođu neki ispiti, pa rekoh ja sebi danas ¨Ako može Milica - možeš i ti!!¨ I eto tako dođe do postojanja ovog bloga... Možda za početak i nije nešto, ali zašto da ne, možda se vremenom promeni i evoluira u nešto mnogo bolje... mnogo zanimljivije od početne ideje... polako, ima još vremena, prvo da se završi ispit, pa onda sve po redu...

No comments: