Sunday, September 30, 2007

Dosada

Sedim. Na kompjuteru sam pustio vec 23. epizodu serije Brothers & Sisters. Serija je dobra, zanimljiva, ali nije to to. Dosadno mi je. Napolju je lepo vreme, ali ja ne mogu, ispravka, ne želim da izađem. Bolestan sam, imam glavobolje, temperaturu i veoma neprijatan kašalj.
Kako da se zabavim, šta da radim da zaokupim svoju pažnju da vreme brzo prođe? Da li ste se ikada zapitali šta je to dosada, kako nastaje i dakle je uopšte tu?
Ajdemo redom, etimološki, po wikipediji je reč dosada (boredom) prvi put se pojavila u knjizi Čarlsa Dikinsa (Charles Dickens), "Bleak House" 1852. godine, iako je izraz postojao i pre.
A što se tiče njene definicije, ovo bi moglo da bude nešto nalik tome:
Dosada je osecanje neukljucenosti u sadrzaje koji okruzuju licnost. Pracena je rasutom paznjom,osecajem nestrpljivosti i nezadovoljstva, teznjom da se izbegnu uslovi koji ne pruzaju mogucnosti za psiholosko vezivanje.
Da, znam da je to samo definicija i da ništa ne pomaže... Sedim već dva dana kod kuće, nigde ne idem, ne radim ništa konstruktivno, ubijam se od dosade...Osećaj da me ništa pod nebom ne zanima, da mogao bih da radim toliko stvari, ali baš u ovom trenutku ništa od toga mi se ne radi. Trebalo bi da uživam, ali toliko mi je ta reč "uživanje" strana u ovom trenutku... Hteo bih da gledam TV, ali tamo nema ništa zanimljivo. Hteo bih da animiram nešto u Flashu, ali siguran sam da će mi to brzo dosaditi... Treba mi nešto da me pokrene, da mi neko nešto naredi, ali tako da ću to morati da uradim, da nemam mogućnost da od toga pobegnem.
Ja se stvarno nadam da ovaj tekst u mom blogu niko neće pročitati, iz jednog jednostavnog razloga - dosadan je! Voleo bih da nisam bolestan i da imam energije i mašte kao što inače imam, ovako ne vredi. Došao sam ovde da ubijem dosadu... Nije pomoglo, sad mi je dosadno i da pišem više, ko zna šta je sledeće, na čega ću dalje preći da izlečim ovo psihičko stanje u kome se nalazim... Ah, baš bih voleo da mi nije ovako dosadno, baš bi voleo da znam šta mi se sada radi...

1 comment:

Netke said...

E, j... ga! Procitao sam :P