Monday, September 17, 2007

Priča teče dalje...

Sve me boli!!! Imam neverovatnu upalu mišića (pa dobro nije neverovatna, ipak sam juce ceo dan nosio cigle i blokove...), imam osećaj da me boli svaki misić leđa i ruku. Ipak, to me nije sprečilo da danas ceo dan se šetam tamo i vamo. Kada sam ustao prvo sam otišao sa drugom kod drugarice, da doručkujemo palačinke koje smo sinoc pekli, pa sam sa drugim drugom išao da se prošetam i pokupim neke CD-ove, i evo sada sedim kod trećeg druga i žalim mu se na upalu... Baš sam zao, žalim se a opet toliku sam razdaljinu danas prepešačio! Dobro, može mi se oprostiti nadam se, jer niko zbog toa nije stradao. Ipak, i danas imam opet nekog posla da radim, fizikalisanje - opet. Treba neke ormane da prenosim, ali najgore je što će prenošenje samih ormana biti zanimljiv deo, ja se uopšte ne radujem delu koji podrazumeva pražnjenje i ponovno punjenje istih.
Danas sam u planu imao još toliko stvari da uradim, ali mislim da će me mrzeti... Šta da se radi, sve je to život i svet nastavlja da se okreće ne gledajući na nas.

Moram još da se pohvalim da sam prisustvovao jednom krštenju! Reč je o još jednom blogu koji sam spominjao ranije - Poison Ivy je novootvoreni blog moje drugarice Milice, stvarno mislim da bi svi trebalo da ga posete, jer ona je jedna divna osoba sa mnoštvom ideja i siguran sam da će se svakakve zanimljive stvari tamo naći. Ja se iskreno rečeno jako radujem što je taj blog otvoren i svako malo zatičem sebe kako gledam i proveravam da li je već počela da piše, iako znam da još ima par ispita koje treba da završi pre toga...

Idem sada nazad u stvaran život, pa polako kući i da se bacim na prenošenje ormana!

No comments: