Tuesday, September 18, 2007

Kišni dan

Danas sam imao totalno lud dan! Dok sam bio kod druga počela je kiša, pa sam sačekao da se završi da krenem kući. Ali, život ne bi bio tako lep da nema komplikacija...da, počeo je ondaj drugi pljusak i to tačno na pola puta! Prvo sam bio iznerviran i pomislio: zašto opet ja... Posle desetak koraka osećaj je počeo da bude zanimljiv, misao - ovo prija. Još par koraka i osećao sam se neverovatno, iako sam bio mokar do gole kože, mobilni sam ugasio da ne pregori neka elektronika unutra, kutiju cigara sam dobro zatvorio i počeo da trčim. Nije to bilo ono klasično trčanje po kiši, nisam se 'sakrivao' od kiše, trčao sam smejući se, verovatno su slučajni prolaznici sa kišobranima mislili da sam lud, ali ja sam se osećao neverovatno živ! Nisam do danas shvatao zašto stalno u filmovima pokazuju scene ovog tipa, mislio sam, kao kiša, pa zanimljivo je, voda i slično, da to ima neke erotske implikacije i slično - nisam mogao više grešiti! Uopšte nije to, stvar je da sam shvatio u glavi da je to samo voda, osetio sam se ponovo kao klinac i odlučio da sve izbacim iz sebe, da se opustim i jednostavno uživam u svemu što se dešava...i vredelo je!

Sada se osecam opušteno i gledam treći pljusak kako obliva ulice našeg grada, žalim što nisam napolju da ponovo se osećam tako bezbrižno i srećno...

No comments: